fbpx

Bandit 8

Bandit 8

Od pierwszej generacji Bandit był tworzony by być jedynym latawcem F-one. Celem było stworzenie nie tyle wszechstronnego latawca ale najlepszego kajta do każdej dyscypliny, stylu i poziomu zaawansowania. Osiągnięcie tego celu to prawdziwe wyzwanie, proces jest o wiele bardziej skomplikowany niż stworzenie kilku wysoce wyspecjalizowanych latawców.
Poprzednie modele Bandit 5 oraz Bandit6 zostały wyróżnione jako najlepszy allroundowy latawiec na rynku…w tym sezonie latawiec został znacznie usprawniony co po prostu miażdży jego konkurencje.

Delta C-Shape to rewolucyjny kształt, wymyślony przez firmę F-ONE, który służył jako podstawa podczas tworzenia kolejnych edycji Banditów. Za nami już 6 świetnie sprzedających się edycji, cały czas bazujemy na tym samy kształcie, ponieważ wiemy że jest to najlepszy wybór. Delta C-Shape gwarantuje prosty restart oraz bardzo dobre osiągnięcia w każdej dyscyplinie kitesurfingu. System EVO bridle, pozwala na zastosowanie mini piątej linki podłączonej do dwóch linek nośnych bez żadnych komplikacji i gwarantuje pełną utratę mocy po użyciu systemu bezpieczeństwa. W porównaniu do innych latawców z dużym zakresem wiatrowym, nie trzeba odpuszczać baru do samego końca żeby całkowicie zmniejszyć moc latawca, przez co nie traci on sterowności. Kolejnym udoskonaleniem jest bardzo łatwy dostęp do trymera (trim cleat) co ułatwia i przyśpiesza regulacje mocy podczas pływania.

Można powiedzieć że DELTA C-SHAPE jest jedną z największych rewolucji w konstrukcji kite w ostatnich latach. Wiele firm próbowało skopiować tą konstrukcje, ale nikomu nie udało się stworzyć oryginalnej DELTY czyli takiej jak od F-One. Głównym zadaniem nowego projektanta Roberta Grahama było usprawnienie konstrukcji Delta C-Shape, czyli poprawienie pracy systemu brajli w latawcu. Po wprowadzeniu kilku pomysłów Roberta, nowy Bandit 8 dużo szybciej reaguje nawet na małe ruchy barem, zwiększony został górny zakres wiatrowy, a podczas prze żaglowania latawiec jest stabilniejszy.

Największą nowością w 2015 jest nowy materiał TECHNOFORCE – double rip stop, który jest bardziej wytrzymały na uderzenia. Dodatkowo latawiec jeszcze lepiej trzyma kształt i jest ‘sztywniejszy’ w powietrzu. Nowy materiał znacząco wpływa na żywotność latawca.
Kolejną dość znaczącą zmianą jest nowa zrywka i chicken loop. Aktywowanie systemu bezpieczeństwa nastąpi poprzez odepchnięcie go od siebie. Podpięcie leasha dla osób pływających hooked i un-hooked jest w tym samym miejscu. Bar zostaje taki sam, zmieniony został kolor drążka, a pływaki mają nowy kształt. Wzmocniona została również krawędź spływu i krawędź natarcia.

W budowie latawca znajdziemy jeszcze kilka mniejszych zmian widocznych gołym okiem, jak nowe ułożenie systemu one pump, lekko zmieniony shape tipów oraz tub poprzecznych.

bar

Monolith Bar
Bar F-One w 2015 jest zrobiony w całkowicie nowej technologii, jest to największy klejnot całego temu R&D. Serce Monolith baru jest wykonane z bloku 6061 aluminium. Komputer wykonuje cały bar z jednego kawałka aluminium, stopów magnezu i krzemu. Ta nowa technologia jest stosowana w różnych dziedzinach, między innymi przy budowie samolotów i pojazdów kosmicznych. Nowy bar F-One jest bardzo odporny na siły mechaniczne i korozje.

Depower system
Clamcleat wyposażone jest w formowany uchwyt, w tym roku wzmocniony oraz neoprenową osłonkę.

Anti-corrosion
Nowy bar wykonany jest z jednego kawałka aluminium, odpornego na korozje. Dla bezpieczeństwa i komfortu, zaopatrzony został w miękkie zakończenia baru. Sam drążek został pokryty podwójną warstwą antypoślizgowej pianki EVA. Bar MONOLITH jest kompatybilny z poprzednikami Bandita 8 (B3, B4, B5, B6 i B7)

Safety System
Zmiana konstrukcji Systemu bezpieczeństwa na nowy to dokładni to co było potrzebne w barze F-ona do statusu baru idealnego.

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com